söndag 1 maj 2016

Sköna maj välkommen!!

Just idag har min blogg funnits i tre hela år och jag måste säga att det är precis lika roligt att skriva på den nu som när jag startade den.
När jag började med bloggen var jag mycket tveksam till att skriva personliga saker och lämna ut mig själv och min familj, hade faktiskt bestämt mig för att bara skriva om inredning och dela med mig av ett och annat recept, men nu när jag fått så mycket kärlek och uppmuntran är det mycket lättare och jag tänker inte alls längre på att jag "lämnar" ut mig och de mina då jag skriver om mitt liv,mina tankar och min underbara familj. Jag tycker snarare att min blogg fungerar som en fantastisk plattform i mitt liv där jag får skriva det jag vill, tänker och känner. Jag tänker faktiskt som så att om det inte passar "någon" så slipper de ju läsa, det är faktiskt helt frivilligt Internet är stort och de kan säkert hitta något annat att läsa som passar dem bättre :)
Jag tycker att bloggen har hjälpt mig att bygga upp mitt självförtroende och det är jag grymt tacksam för, jag är verkligen stolt över vad jag lyckats skapa.
Nu börjar ett helt nytt år med Prästbacken och ni ska alla känna er mycket välkomna till mig och kommentera gärna mina inlägg eller skicka mig ett mail jag lovar att svara er så fort jag kan.
Sköna maj är nu äntligen här och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag verkligen längtar efter sommar, sol och värme. Det är hög tid att vintern släpper sitt grepp om Norrland så att våren får göra sitt inträde tycker ni inte det?
Har faktiskt hittat tecken på att våren är här, må vara små men ändå helt klara tecken :)
Ha en bra vår!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar