söndag 15 maj 2016

Ingen rast och ingen ro.

I helgen har vi verkligen inte legat på latsidan uppe på Prästbacken, tycker faktiskt det känns som om att jag nästan inte har hunnit sätta mig ner en endaste gång, men det har jag givetvis gjort. Vi har bland annat varit på kalas, badat badtunna, sett ESC, målat våra trädgårdsstolar som visst aldrig blir färdiga, tvättat bort tvättberget, varit på loppis samt motionerat förutom allt det där andra som man alltid pysslar med. Nu börjar helgen lida mot sitt slut och det är dags att ta tag i det som måste fixas inför kommande arbetsvecka med bland annat mat- och inköpslista. Vilken tur jag gillar att ha fullt upp hela tiden för annars skulle det nog bli jobbigt med min kalender just nu.
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!
Kändes som om vi verkligen var värda en lyxig middag idag så det fick bli en oxfiléplanka, mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar