lördag 28 maj 2016

Härliga lördag.

Hello härliga lördag som jag har längtat efter dig!!!
Idag blir det fullt upp på Prästbacken, jag måste åka in till stan och köpa en present till min kära mamma samt förhoppningsvis en massa fina blommor till mig själv. Därefter hade jag en förhoppning om att både hinna ta en löptur och måla tredje varvet på mina trädgårdsmöbler innan middagen men vi får se vad som jag hinner med. Visst är det ändå märkligt vad man samlar på sig saker att göra på sina stackars få lediga dagar??!! Nog hade det varit bättre att försöka beta av mer på de dagar man jobbar kan jag tycka men jag är ju liksom expert på att skjuta upp saker så jag har inga större förhoppningar om att mitt beteende kommer att förändras tyvärr.
Min viktväktarvecka har varit allt annat än bra vad gäller maten då det har slunkit ner än det ena och än det andra men that´s life, vilken tur att man får nya smart points varje dag och att det är hur man gör smarta val i längden som räknas.
Nej detta duger inte, dags att fånga dagen. Ha en bra helg alla ni fina ute i den riktiga världen så hörs vi en annan dag! 
Äntligen blommar Häggen här uppe hos oss och det doftar så fantastiskt gott, I love it!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar