lördag 19 oktober 2013

Rosa bandet.

Det är väl inte någon som har missat att oktober månad är bröstcancermånaden??!!! Själv har har jag bekanta som fått denna fruktansvärda sjukdom innan de fyllt trettio. Känner också flera personer som fått denna sjukdom efter trettio.
Har en mycket god vän som kan beskriva sig som själv överlevare, håller alla tummar jag kan,  men jag vet flera som inte kan göra det, tyvärr :(  Så snälla ni som läser min blogg, skänk en slant, köp rosa bandet, ( 20kr),  så kan vi kanske tillsammans bekämpa denna fruktansvärda sjukdom. Hoppa ej heller över er mammografi mina damer, den kan rädda era liv!!! Tänk rosa , tänk vad kan jag bidra med!!
Vill inte att något barn ska behöva växa upp utan sin mamma eller några föräldrar utan sin dotter osv!!!.
Nu kommer världens sämsta bilder men jag hoppas ni alla bidrar på ert sätt!!
Om ni hellre vill skänka till någon annan cancer fond eller barndiabetesfonden gör det!!!
Ha en bra helg mina vänner och läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar