söndag 6 oktober 2013

Lång, ordet för dagen.

Idag har jag tillbringat mycket av min tid i köket, hackat rotsaker som en galning,  gjort två olika långkok, pulled pork och en stor panna köttsoppa. Två perfekta höstmaträtter tycker jag och det känns också alltid så bra när man har fyllt upp frysen med mat som bara är att värma efter en lång arbetsdag. Har dessutom hunnit med en lång löptur på 9,7 km, hade inte min telefon blivit knäpp hade jag absolut fortsatt att springa tills det blev en mil, men tiden blev i alla fall lite bättre denna gång och kroppen känns inte alls lika tung nu efteråt vilket är grymt skönt. Nu är jag värd en lång kaffepaus innan det är dags att byta i både tvätt- och diskmaskinen.
Känns alltid skönt efter en dag då man hunnit med en massa måsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar