måndag 21 mars 2016

Vilken måndag!!!

I morse ringde väckaren  kl 05.00 och det var dags att sparka igång arbetsveckan redan kl 06.00. I vanlig ordning var det massor att göra och det blev ju inte mycket bättre av att jag hade ett tandläkarbesök inbokat på förmiddagen som drog ut på tiden. Jag blev helt enkelt tvungen att stanna kvar en timma och jobba över för att hinna med det mest akuta. Sedan fick jag hasta hem för att laga och äta middag innan det var dags att bege sig mot Viktväktarna och veckans invägning. Det blev ett trevligt besök, för dagen till ära passerade jag 10-kilos gränsen och har nu bara ett par kilon kvar innan jag är mål. Så trots att min dag har varit allt annat än trevlig måste jag säga att den avslutades på ett riktigt bra sätt. Gud vad stolt jag är över att jag har lyckats gå ner mer än 10 kilo på tio veckor!!! 
Nu blir det lite soffhäng på Prästbacken innan det är dags att träffa JB.
På återhörande en annan dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar