lördag 26 mars 2016

Påskafton 2016

Idag har jag varit helt ledig från mitt avlönade arbete och nästan helt ledig från mitt oavlönade, har bara tvättat och lagat mat annars har solstolen och promenadkläderna varit dem jag tillbringat min tid med förutom maken då givetvis. Vädret har idag varit toppen med sol från en klarblå himmel och ca 8 grader varmt, hoppas vi får lika fint väder i morgon.
Igår åt vi supergod middag tillsammans med min familj och det var så kul att alla barn kunde vara med, man får verkligen vara glad så länge de vill vara med och inte har andra planer. I afton ska mamma, pappa och dottern med kompis komma och fortsätta firandet av påsken tillsammans med oss och på kvällens agenda stå middag och bad i tunnan, det ska bli så himla kul.
Ha en fortsatt trevlig påsk och på återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar