tisdag 15 mars 2016

En doft av sommaren.

Nu är nio veckor av viktväktande passerade och jag tycker att det gått över all förväntan bra, eller vad tycker ni?? - 9,9 kilo på nio veckor!! Jag är så stolt över min viktresa som nu börjar vara på upploppet och då är det väl på sin plats att unna sig något eller?? :)
Jag tar i alla fall alla chanser som dyker upp att få shoppa så jag valde att köpa mig en parfym med en doft av sommaren, det blev en flaska ESCADA, Agua Del Sol och den kommer absolut att bli en stor sommarfavorit hos mig för den luktar magiskt gott. 
Egentligen behöver man ju inte någon speciell anledning för att unna sig något fint men visst rackar´n känns det extra bra då man gjort något utöver det vanliga, det tycker i alla fall jag.
Nu är det hög tid att hoppa ner mellan lakanen så man orkar med morgondagen, på återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar