lördag 12 mars 2016

Ännu en vacker dag!

Så där ja då var frullen bestående av grovt rågbröd med skinka och gurka tillsammans med en stor balja kaffe, totalt 3 SP, intagen. M a o det är hög tid att starta upp den här dagen. Solen skiner och det droppar från taken så önskan att tillbringa dagen utomhus är verkligen stor men jag har några ärenden som måste genomföras i stan så här blir det kanske inget solande idag tyvärr. Men en lång prommis i det härliga vädret tänker jag minsann hinna med i alla fall medan det är ljust. Måste ju arbeta ihop lite aktivitetspoints så att jag kanske går ner lite mer än förra veckans ynka 0,2 kg, är verkligen inte alls nöjd med det, dock förstår jag att det blir svårare att nå stora viktförändringar då man börjar närma sig målvikten men ändå vill man ju gå ner så mycket som möjligt då man ändå har lagt ner jobbet med att planera maten, vägt och räknat poäng. Det borde inte vara omöjligt kan jag tycka men vi får se vart vågen stannar på måndagkväll, jag ska i alla fall göra mitt bästa och hålla mig innanför mina poängramar mer kan jag ju inte göra.
Gårdagen var verkligen annorlunda på många sätt då den bestod av både höga berg och  djupa dalar i form av bra och dåliga nyheter. Vissa dagar är verkligen mer omvälvande än andra och det är faktiskt skönt att inte alla är sådana det skulle jag förmodligen inte orka med i längden :) Hur detta kommer att påverka framtiden är ännu oklart och tiden får helt enkelt utvisa det.
Ha en riktigt bra helg alla ni fina så hörs vi en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar