torsdag 1 januari 2015

Välkommen 2015!

Så här dagen efter kvällen före känns det helt okej, började mitt 2015 med en ordentlig sovmorgon vilket inte är speciellt vanligt men ack så skönt. Ser verkligen fram emot att se vad 2015 har att erbjuda tror det kommer att bli ett riktigt spännande år.
Min fantastiska konstkalender som jag fick i julklapp med konstnären Malin Östlunds fina bilder.
Nu kan jag avslöja vår trerätters nyårssupé som verkligen var helt magiskt god om jag själv får säga det :) Recept kommer senare.
Till förrätt hade jag gjort skaldjursbakelse på ruccolabädd, skulle egentligen vara räkor men jag tycker kräftor är godare så därför bytte jag.
Till varmrätt hade vi oxfilé med potatisbakelser och ädelostsås, mums!!!
Avslutningsvis en riktigt söt och god efterrätt i form av hemmagjord maräncup.
Hoppas ni alla hade en trevlig nyårsafton och att ni fortsätter att besöka mig 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar