onsdag 21 januari 2015

När livet kommer emellan.

Nu är det länge sedan jag gjorde ett inlägg här på bloggen men livet har liksom kommit emellan och tiden har inte riktigt infunnit sig men nu tyckte jag verkligen det var dags. 
Den senast veckan har jag i stort sett tillbringat all min vakna tid på jobbet och inte mycket annat har jag hunnit med men i morgon har jag äntligen en efterlängtad ledigdag och då har jag planer på att åka in till stan tillsammans med dottern och förhoppningsvis hitta en massa roligt att shoppa.
Idag hade jag stora ambitioner att hinna göra bort en massa "måsten" så jag skulle slippa dem på min lediga dag men efter middagen gick luften liksom ur mig och här sitter jag nu på soffan och orkar inte göra mycket mer än scanna av Internet och slötitta på tv. Men visst är det så att när jag har gjort detta blogginlägg då har jag i alla fall åstadkommit någonting i afton? :)
Man får helt enkelt vara nöjd med det lilla och vilken tur att jag kan skjuta upp mina "måsten" tills i morgon, eller en annan dag, för då rackar´n ska här både sjåas och shoppas :)
På återhörande en annan dag då energin är mer på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar