söndag 5 juli 2020

Ett uns av PANIK.

Vaknat upp till en ganska fin sommardag där solsken varvas med vita moln, dock har temperaturen mer att önska, bara knappt 20 grader så idag behåller jag byxorna på.
Igår regnade det mest hela dagen och det fick bli kökstjänst här på Prästbacken, jag gjorde kebabsplitt som fick åka rakt ner i frysen för att bli framtida middagar. Dessutom blev det storrengöring av ugnen och köksfläkten vilket var mycket välbehövligt. Nu skiner ugnen och fläkten fungerar perfekt igen.
Tänk att nu har precis halva min semester gått och jag känner en viss panik över detta, vad ska jag göra för att stoppa tiden??!! Jag känner mig inte utvilad ännu och har inte den minsta längtan till att gå tillbaka till jobbet. Men än har jag ju tid kvar för vila och återhämtning så det vore ju högst önskvärt om vi fick lite mer sol och värme de kommande två veckorna.
Nu tänker jag ta en uppfriskande promenad och bara njuta av att vara ledig.
 På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar