onsdag 8 juli 2020

En till regning semesterdag.

Vaknade idag upp till ytterligare en grå, kall och regnig dag, det här är ju inte sant!! Semesterdagarna bara flyger iväg och jag längtar ihjäl mig efter sol och värme. 
Ja happ vad ska denna sköna böna hitta på för skoj idag då tänker ni, jo jag ska roa mig kungligt genom att ta tag i en surdeg som är minst sagt ett projekt som skulle ha varit gjort för lääääänge sedan. Jag ska nämligen, trumvirvel, röja och städa ur tvättstugan. Det är ju nästan så att man blir deprimerad, städa på semestern, men när vädret inte bjuder till det minsta för att man ska vilja vara utomhus utan vintermundering så får man helt enkelt ta tag i det som behövs göras inomhus tänker jag. Bläää usch och fy vad tråkigt det är med detta väder, men när solen och värmen kommer tillbaka är jag redo med bikini och en ren tvättstuga då ska jag inte göra något annat än att bara ligga och lapa sol, allt annat ska få vänta!!  
För att sätta lite guldkant på en så här tråkig dag, vädermässigt, började vi på Prästbacken vår dag med denna härliga frukost.
 På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar