torsdag 12 november 2015

Trevlig start på helgen.

Redan vid 14.30 idag gjorde jag helg och jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var. Min axel och nacke är så sjukt onda men att stanna hemma är verkligen inte ett alternativ på mitt jobb just nu då vi har flera redan som är sjuka så det är bara att bita ihop och göra sitt bästa. Dock har jag så tur att jag har fått en tid hos kiropraktorn i morgon så då hoppas jag på hjälp och lindring.
Min helg börjar jag med att prova årets första glögg så här sitter jag i soffan och njuter av Saturnus havtornsglögg medan jag bloggar som jag måste säga är riktigt god och helt i min smak, kommer absolut att köpa mer av den.
Min kväll kommer jag att tillbringa med mamma och syster yster då vi ska göra lingonkransar, nu börjar årets jul göra sitt intrång i mitt liv på riktigt och jag älskar det. Hoppas ni alla får en trevlig helg i novembermörkret och på återhörande en annan dag alla ni fina människor ute i den riktiga världen som hittat hit till mig. 
                                    
                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar