måndag 9 november 2015

Inget är som väntans tider.

Sitter här i lugnet och försöker njuta av min lediga förmiddag, jobbar nämligen kväll och börjar inte förrän till lunch. Hade tänkt hinna bocka av en ruta på månadens hälsobingo men allt hänger på sotaren som skulle komma idag mellan 8-10, skulle ju onekligen vara skönt med frisk luft innan jobbet men så länge han lyser med sin frånvaro kan jag inte fara någonstans, suck. (Jag måste vara sämst i världen på att vänta, det kryper i kroppen och rastlösheten finner inga gränser jag verkligen hatar det!!) Dock är det tur att man alltid har andra saker att göra så man inte blir helt sysslolös när man måste vänta på något :) Nu blir det därför att ta tag i några måsten i stället för motion men jag hoppas jag hinner med både ock.
Ha en riktigt bra vecka så hörs vi en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar