torsdag 26 november 2015

Då var det dags för helg.

ÄNTLIGEN!!!! har jag ledighelg!!!! :) som jag har längtat efter den. Missförstå mig rätt jag gillar verkligen mitt jobb men jag behöver också vila och återhämtning med jämna mellanrum. Just nu tycks det verkligen som om vilan och sömnen ligger på minus därför känns det extra skönt med 3 dagars ledighet. 
Jag har massor jag vill hinna med i helgen men framför allt ska jag fortsätta med seriös julpyntning så att jag är klar inför 1:a advent. Dessutom vore det ju skönt att hinna beta av några julklappsinköp och sedan bara slappa och ha det bra. Jag tror faktiskt att jag börjar med en stor kopp kaffe sen får vi se vad som hinns med i kväll.
So long mina vänner och på återhörande en annan dag!!! 
Gillar verkligen dessa fina stjärnor.
                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar