onsdag 18 november 2015

Mer tid.

Men visst är det typiskt, har i stort sett ledigdag idag jag jobbar kväll och börjar riktigt sent, då vaknar jag redan kl 05.30 och kan inte somna om!!! Men det finns ju givetvis fördelar med det också fast en ordentlig sovmorgon hade varit att föredra. Nu kan jag sitta med tända ljus och njuta av en lång och mysig frukost. Dessutom blir det ju massor med tid över till annat och jag är riktigt sugen på att pyssla så något projekt kommer med all sannolikhet att påbörjas, vad vet jag inte riktigt än men jag har flera som jag skulle vilja genomföra.
Min frukostvy och den går minsann inte av för hackor :)
Dagens pyssel blev en stjärna, men om den är på sin rätta plats återstår att se.
                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar