lördag 15 augusti 2015

Vissa dagar.....

Känslan då kreativiteten och påhittigheten är mer än stor är ju helt underbar. Jag känner mig just nu som ett barn på julafton då förväntningarna är superstora och glädjen som bubblar i kroppen är enorm. Detta för att jag står i startgroparna att kunna förverkliga något som jag länge längtat efter. Jag har så många idéer som jag jag måste utvärdera och ta ställning till men hur kul är inte det då? och och JA !!! det kommer inte att bli varken billigt eller superenkelt att genomföra men så här i planeringsfasens början är det ju inte ekonomin eller svårighetsgraden som är i fokus, åtminstone inte för mig, det löser sig nog till slut för det brukar det ju alltid göra :) Jag är helt övertygad om att det kommer att bli hur bra som helst i slutändan men ännu återstår massor av planering, övertalning av make och arbete innan vi når målet.
PS Om någon känner för att sponsra är det bara att höra av sig jag har Swish. :)  
Nu är det hög tid att äta middag för familjen uppe på Prästbacken, ha en riktigt trevlig helg alla fina människor!
 
 
En grillad köttbit men "extra allt" är aldrig fel och tro det eller ej så fick jag i mig all denna mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar