torsdag 13 augusti 2015

Det närmar sig....

Är just nu mitt inne i "gruvar-veckan" m a o sista veckan på årets semester. Innan man går på semester verkar FYRA veckor vara en hel evighet men rackar´n vad fort de går då man väl är ledig. Men jag måste säga att jag är ybernöjd men vad vad vi hunnit med eller vad sägs om en Sverigeresa på en vecka med bland annat besök i Mora, Rättvik, Ullared och Göteborg, massor med shopping och supercoola bilar. Dessutom har vi tömt och rivit ett garage samt nästan fixat till vårt uthus klart (borde hinna det sista i helgen). Då vädret äntligen blivit lite bättre och sommarvärmen hittat hit har det även blivit några dagar i solstolen dessutom har det blivit en massa god mat och fester som sig bör. Så jag måste säga att jag är rätt nöjd med min sommarsemester i år och visst tycker jag att tiden går alldeles för fort och arbetsstarten närmar sig med stormsteg  men det ska nog bli bra det med, längtar faktiskt lite efter mina kollegor men vi får väl se hur det känns kl 05,00 på måndagsmorgon då väckarklockan ringer för första gången på en månad.
Nu blir det att dricka upp kaffekoppen och hoppa i bikinin för att fånga kanske de sista solstrålarna på årets semester.
Tjipp och ha en riktigt bra dag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar