fredag 21 augusti 2015

Känslan då man hittar den rätta.

Äntligen har sommaren hittat till oss och stannat i snart en vecka vilket är helt underbart, jag älskar ju denna härliga värme trots att jag jobbat hela veckan. Men nu är helgen äntligen ett faktum och gissa om det kommer att festas under dessa två lediga dagar, i morgon ska vi fira våra fina grannar som i vart fall en av dem fyller jämt, det kommer att bli hur trevligt som helst. På söndag fortsätter firandet av mina svärföräldrar som firar 45-årig bröllopsdag. Har även tre andra i familjen som fyllt år i dagarna men dessa måste vänta med sin uppvaktning till nästa vecka för helgen är som sagt redan fullbokad, vi är verkligen inne i ett födelsedags-stim just nu.
Jag tycker alltid, trots att jag har "svart bälte" i shopping, att det är lite svårt att hitta perfekta presenter för jag vill ju att de verkligen ska passa till den som ska få dem. Men på senare tid känns det som om jag är inne i ett flyt för det har verkligen gått hur bra som helst att hitta presenter som passar och den där känslan då man hittar prylen, saken, tinget eller vad man än vill kalla den med stort DET som verkligen är perfekt är ju hur skön som helst för då kan man slappna av och bara se fram emot det trevliga kalaset. 
Nu ska det njutas av en lugn kväll i uterummet här på Prästbacken med tv-tittande. Ha en riktigt trevlig helg och på återhörande.
Bild lånad från A-mamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar