lördag 11 juli 2015

Tick tack tick tack.....

Nu är det på riktigt!! Nedräkningen mot årets sommarsemester har börjat och för varje liten sekund så kommer den allt närmare, bara 5 arbetsdagar kvar, kan nästan inte tro att det är sant. Det enda som fattas nu för att sommaren ska bli perfekt är sol och värme. Visst har vädret varit lite bättre idag än igår men än finns det massor att önska. Så nu mina vänner är det dags att alla ställer sig upp och börjar dansa soldansen allt vad ni orkar för att blidka vädergudarna. Vill verkligen kunna sola, bada och njuta av ljumma sommarkvällar på min semester för det är jag minsann värd om ni frågar mig :)
Ha en fortsatt bra helg mina vänner och på återhörande!!
Bilder från kvällens skogspromenad med kantarellsök, hittade dock inga tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar