torsdag 9 juli 2015

Sommaren vart tog du vägen??!!

Regnet det bara öser ner och idag har det egentligen aldrig blivit riktigt ljust. Detta måste nog vara den regnigaste och kallaste sommaren på mycket lång tid vilket är riktigt tråkigt framförallt för alla de som har semester. Själv har man ju lite tid kvar innan det är dags för flera långa veckor av ledighet. Måtte bara solen och värmen komma tillbaka snart för jag blir tokig om hela sommaren regnar bort. Vi har kollat restresor från hela Sverige bara för att gardera oss om sommarsol men jag kan lova, de få resor som finns kvar kostar massor och är verkligen inte värda sitt pris. Så därför är det av yttersta vikt att sommaren skyndsamt kommer tillbaka till oss i norr. 
Hallå vart är du sommaren jag behöver dig nu??!!
Få väl försöka hitta lite sommarkänsla i kväll med Ernst men ingenting är som "The real deal".
Så här vill jag tillbringa en stor del av min semester inte med paraply och stövlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar