tisdag 14 juli 2015

Att ta sig i kragen.

Idag har solen visat sig och bara något enstaka moln har förirrat sig framför den. Det har verkligen varit fantastiskt att få vara ledig en vacker dag som denna.
Jag har hunnit både ligga i solstolen ett par timmar samt äntligen tagit mig för att påbörja målning en av mitt matsalsbord. Bordet kommer med all sannolikhet att bli superfint då det blir vitt och jag längtar tills det kan flytta in i matrummet igen. När bordet är klart ska stolarna till matgruppen också få sig ett par lager färg men just för tillfället räcker det med att påbörja arbetet med bordet. Med den sommar som vi hittills har haft i år får man vara glad om man lyckas färdigställa något målningsprojekt utomhus. Men jag lever på hoppet och önskar av hela mitt hjärta att jag får en solig och varm semester där mer tid i solstolen och andra målningsprojekt kommer att bli möjliga.
Ha en fortsatt bra dag och på återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar