onsdag 15 juli 2015

Då var det bara två.

Idag har jag jobbat min näst näst sista dag innan semestern och den har varit fullspäckad men massor av varor, glada kunder och givetvis allt det andra som också ryms i en arbetsdag. Känner mig helt slut men ändå nöjd med allt jag hunnit med under dagen. Tror minsann att jag ligger rätt bra till med att hinna det jag tänkt innan semestern vilket känns riktigt skönt.
Efter arbetsdagens slut sprang jag förbi en tjej som säljer en massa roliga och fina saker som exempelvis olika doftljus och handgjorda kort. Givetvis hittade jag ett stort ljus som doftade helt underbart och kunde verkligen inte låta bli att köpa det. Jag älskar verkligen doftljus och ibland måste man bara unna sig något fint eller hur??!! :)
Ha det bra alla ni ute i den riktiga världen och på återhörande en annan dag!! 
Ljuset kom i en riktigt fin plåtburk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar