söndag 12 juli 2015

Sååååå fina!

Så där ja då är det bara fyra arbetsdagar kvar till sommarsemestern och jag kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli med lite ledighet.
Jag hade lovat mig själv att jag skulle sitta på plånboken denna månad för att ha lite mer pengar till semestern och jag måste säga att jag har varit rätt duktig. Men när ett fynd dyker upp kan man ju inte låta bli och därför är jag nu ägare till dessa "nya" gamla underbara kaffekoppar som jag är så otrolig nöjd med. Jag fick 6 koppar med fat och en gräddkanna för ynka 40 kr m a o ett riktigt kanonfynd tycker jag. 
Tänk så fint det kommer att bli då jag dukar med dessa skönheter när jag ska bjuda goda vänner på kaffe nästa gång. 
Nu är det hög tid att börja avsluta denna helg och göra allt klart för sista arbetsveckan innan semestern.
Ha en fortsatt bra söndagskväll och på återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar