måndag 29 juni 2015

Provdukning

För en tid sedan fick jag en idé om att använda diskhanddukar som underlägg vid en dukning då jag tycker att de är så fina och ger en riktigt härlig lantlig känsla. Så jag inhandlade en massa fina med olika mönster senast vi var till Herr Kamprads varuhus och shoppade, de var även superbilliga, tror de kostade 5 kr styck, vilket absolut inte gjorde det minsta. Är förmodligen de billigaste underläggen jag köpt och kommer att köpa någonsin. Jag blev sedan glatt överraskad då Ernst i förra veckans avsnitt av Sommar med Ernst också använde sig av handdukar när han dukade till fest.
Nu har jag provdukat med två av dem och jag kan absolut se att de kommer att användas vid någon middag hemma hos oss framöver men då ska de givetvis att vara nystrukna :)
Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar