tisdag 30 juni 2015

Dagens reafynd.

Att fynda på rea är alltid trevligt men jag brukar dock sällan hitta något jag vill ha som har nedsatt pris trots att jag enligt min man har svart bälte i shopping men idag hittade jag i alla fall några finfina reafynd. 
Jag gillar saker i zink då de bryter av så fint mot allt vitt som jag har i mitt hem och idag fick jag veta att det var rea på ytterkrukor i bland annat zink på en gårdsbutik, där de säljer inredning i lantlig stil, vilket gjorde att jag givetvis var tvungen att åka dit. Jag hittade två jättefina stora krukor som jag bara måste ha och att de var nedsatta med 30% gjorde verkligen ingenting. När jag köpt krukorna behövde jag ju även några blommor att sätta i dem och på handelsträdgården, som är granne med företaget där jag köpte krukorna, hade de också 30 % rea på alla sommarblommor, vilken tur!!!
Känner mig sjukt nöjd över dagens inköp och tycker de passar perfekt på vår nya trapp.
Ha en fortsatt bra dag och på återhörande!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar