måndag 8 juni 2015

Dags att visa mod.

Äntligen måndag!! eller så inte. För de flesta jag känner är det lite vemodigt då helgen är slut och en ny lång arbetsvecka tar sin början dock brukar känslan försvinna åtminstone för mig ett par minuter efter jag börjat arbeta, har liksom inte tid att känna efter då. Idag känns det dock extra tungt med måndag för mig eftersom innan jag påbörjar min nya arbetsvecka har jag ett besök hos tandläkaren att klara av. Från början var det meningen att jag skulle vara där vi kl 8 men pga VAB fick jag en ny tid i slutet av juni men strax efter det första samtalet ringde de igen så nu ska jag dit senare idag istället. Trots att jag inte gillar tandläkaren är det ganska skönt att göra bort det idag då jag i alla fall var inställd på det så nu sitter jag här och försöker uppbåda allt mod jag kan, det kommer att behövas.
På återhörande senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar