tisdag 23 februari 2016

Målet närmar sig.

Igår var det dags för invägning på ViktVäktarna igen och det var med mycket möda och stort besvär jag tog mig upp från soffan för att åka iväg och väga mig för jag har nämligen halkat dit på en riktig förkylning. Med alla ingredienser som halsont, huvudvärk, feber och massor av snor och slem, usch och fy. Nåja det var ju länge sedan sist så det var nog faktiskt min tur nu men det gör ju inte det hela ett dugg trevligare.
Invägningen gick toppen och jag hade tappat 1,4 kg denna vecka vilket gjorde att jag nu har gått ner hela 8 kg!!! och dessutom passerat en viktig milstolpe i VVs värld nämligen att jag tappat mer än 10% av min ursprungsvikt, WOW säger jag bara. Nu är min målvikt helt klart i sikte och jag blir verkligen mycket peppad att fortsätta min viktresa och om allt går lika bra framöver är det inte länge kvar innan jag kan knyta på mig löparskorna igen, gud vad jag längtar!!!!
Min fina nyckelring som jag fick då jag passerat milstolpen 10% viktnedgång. Gud vad jag är stolt över mig själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar