måndag 8 februari 2016

Efter fyra veckor.

Så där ja då var måndagen ett faktum och den härliga ledighelgen ett minne blott. I afton är det dags för invägning igen och idag är det precis fyra veckor sedan jag, maken, dottern och systeryster började vår resa mot ett lättare och hälsosammare liv. Jag måste säga att det varit mycket lättare att gå ner i vikt med viktväktarna än jag hade föreställt mig och nu går matplaneringen och räknandet av points som en dans. Vi har under dessa fyra veckor ätit fantastiskt god mat och jag känner mig mycket piggare nu. Men trots detta är just invägningarna lite gruvsamma för man vill ju givetvis ha gått ner mycket. Så här efter fyra veckor ska man även mäta sin kropp och jag har faktiskt tappat hela 10 cm i midjan och det är jag så glad över.
På återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar