tisdag 1 september 2015

Första september 2015

Vaknar upp till ännu en solig och vacker dag man kan inte riktigt fatta det är den första september idag och att hösten är här på riktigt, gud vad den här sommaren gick fort!!! Nu får vi dock hoppas att hösten levererar så att det blir många härliga dagar att vara ute i skog och mark för det älskar jag. Har ju ännu inte riktigt hunnit med någon svampplockning i år så det måste det ju bli ändring på.
Min feber börjar ge med sig men smärtan i ljumsken då jag går är fortfarande inte att leka med och jag ångrar mig varje gång jag stiger upp men jag är så otroligt less att tillbringa min tid i soffan så jag måste bara röra på mig lite grand. Jag hoppas verkligen att denna smärta släpper snart för det finns inga planer i världen att jag ska kunna börja om att jobba så länge den är kvar och jag längtar verkligen tillbaka till jobbet. Idag blir det därför att fortsätta kurera och eventuellt även dricka en kopp kaffe i solen om jag orkar att ta mig ut.
Ha en bra dag alla ni ute i den riktiga världen!
Septembers bild i min fina konstalmanacka som konstnären Malin Östlund gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar