torsdag 17 september 2015

Perfekt för egentid

Som jag berättat tidigare har vi kört igång med hälsobingo på jobbet igen och då gäller det minsann att ligga i för att fylla brickan. I en av rutorna står det att "avsätta tid för att rå om sig själv" och det tänker jag absolut göra i afton. Här ska det minsann frossas i egentid då maken är borta, jag slutar tidigt och det äntligen är SHL-premiär för världens bästa AIK, Skellefteå. Vad kan vara bättre än en god middag tillsammans med sonen, fotbad och vinterns första hockeymatch??!! Vet med säkerhet att sonen inte kommer att tillbringa någon mer tid med mig idag för han har "ett ton läxor" och en massa dataspelande att ta igen efter ett par dagars sjukdom så hello egentid!! :)
Hoppas ni alla har en bra onsdag!
 
Efter denna pizza ligger jag nog bra till för titeln "årets mamma" enligt sonen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar