lördag 5 juli 2014

Välja en??!! det fixar inte jag!!!!

Jag är en riktig sucker för saker som doftar gott till exempel blommor, doftljus, tvålar och parfymer. Det som är ett stort problem är dock att jag har så svårt att välja då jag ska handla exempelvis parfymer så ofta blir det flera olika som följer med hem vilket dels inte blir billigt men jag hinner inte heller använda upp dem innan de blir dåliga. Jag har dock hittat något fiffigt då vi var utomlands, nämligen förpackningar med blandade miniflaskor av parfymer, vilket passar veliga personer som jag som ett smäck. Man får liksom flera dofter till priset av en parfym, kan ju inte bli bättre eller hur? :) Älskar verkligen dessa små godingar och jag kan välja en ny doft precis då jag vill!! Love it!!
 
Kunde ju inte heller låta bli att köpa lite goddoftande karameller på Viktoria Secret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar