onsdag 9 juli 2014

Bara sju arbetspass kvar, jippi!!!

Sitter i uterummet alldeles ensam och dricker morgonkaffet med endast datorn som sällskap. Vi har en riktig värmebölja här uppe hos oss nu med drygt 25 grader på dagarna och det är verkligen hur skönt som helst. Jag har dock försökt att ignorera värmen och det faktum att jag jobbar denna period men nu slog det mig plötsligt att jag bara har sju arbetspass kvar till semestern och det känns verkligen inte direkt övermäktigt med tanke på hur tiden bara flyger iväg. Dock kommer stressen lite smygande då vi har en massa saker som borde vara klara innan vi går på ledigt men det är bara att borra ner huvudet och arbeta på så ska det nog hinnas det med det också. Vill ju faktiskt njuta av att vara ledig och inte arbeta hemma hela semestern, helst inte alls faktiskt :)
Ha en bra och varm dag mina vänner och njut av sommaren, själv skall jag njuta av mina arbetskamraters och kunders sällskap och förhoppningsvis även sälja en massa :)
Hade mer än gärna legat här och tankat D-vitamin idag
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar