lördag 12 juli 2014

En fantastisk kombination!!!!

Vad får man då man mixar en mc-klubb med en hembygdsförening??? Jo en fantastisk kombination i form av en mc- utställning i världens mysigaste allmoge-miljö. Denna utställning drar en så blandad besökargrupp som jag inte tror att någon annan mc-utställning gör vilket är sjukt kul. Allt från små barn till pensionärer och andra hojklubbar från olika platser i vårt avlånga land och i år även en mc-klubb från Italien besökte denna utställning idag.
Det är alltså där jag har varit idag och som ni som läst mina tidigare inlägg vet att jag inte är speciellt intresserad av motorcyklar eller bilar men jag gillar verkligen design och hantverk i alla de former. Är sjukt imponerad av den kärlek, tid och arbete som dessa hojägare har lagt ner på sina motorcyklar.
Här kommer lite godbitar som jag lyckades fånga på bild.
 
 
 
 
 
Dagens snyggaste tycker jag.
Denna tillställning bjöd även på bra livemusik!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar