torsdag 13 februari 2014

Världens bästa!!

Kan inte riktigt greppa att det redan är torsdag, tiden går verkligen hur fort som helst!!! Veckorna springer iväg och snart är våren här.
Har idag haft en riktigt strulig dag på jobbet men jag gjorde mitt bästa för att lösa uppgifter och problem så gott jag kunde, önskar dock att jag hade haft mer tid så att jag hade hunnit lite mer idag men det finns ju kvar i morgon i stället. Känns så otroligt skönt ha de kollegor jag har som verkligen jobbar hårt, kan massor, hjälper mig och visar förståelse för att jag inte kan allt än, ni är verkligen fantastiska!!!
Nu ska jag ladda inför morgondagen med lite OS- hockey och därefter blir det ljuv hämnd i Revenge innan min date med John Blund.
Ha en fortsatt bra dag!
Bjuder på några bilder från mitt paradis, gud vad jag längtar dit och till sommaren!!!!!!
Bilder tagna med mobilen därav den dåliga kvaliteten :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar