söndag 16 februari 2014

Länge sedan sist.

Idag har jag haft en riktig slappardag med massor av sport på tv :) Själv har jag presterat ganska precis ingenting i sportväg om inte soffsittning är en ny idrottsgren.
Måste även idag ta av mig hatten och gratulera våra fantastiskt duktiga skidåkare, idag var det herrarnas tur att ta ett OS-guld i stafett. Grattis Lars Nelson, Daniel Richardsson, Johan Olsson och Marcus Hellner till er makalösa prestation som belönas med en medalj av ädlaste valör.
Medan jag har sett sport har jag också hunnit klura och fundera och nu i kväll påbörjas arbetet med att måla lite loppisfynd jag köpt tidigare. Riktigt länge sedan jag målade något men nu är jag på G igen. Här kommer lite "före-bilder" på några alster som ska få ny färg men mer saker kommer även att målas här framöver för jag har massor med fynd i mina gömmor :)
Ha en bra avslutning på helgen!



Grundmålningen är igång och vilken skillnad det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar