lördag 8 februari 2014

Tv-kväll!!!!

Hejsan alla där ute!!!
Idag har jag tillbringat några timmar med mina trevliga kollegor och jag kan säga att det märks att OS är igång för under tiden Kalla åkte skidor hade vi verkligen jättelugnt  i butiken. Grattis Charlotte till ditt silver, du är verkligen makalös!
Nu har jag äntligen helg och för mig kommer aftonen och kvällen att tillbringas framför tv´n måste ju hejja på SAIK men också kolla in OS och Mello, det är mycket nu!! :)
På återhörande mina vänner!!!
Måste bara få visa gårdagens vackra middag, köpte en "Italiensk stubbe" som var så ofantligt god med lufttorkad skinka, soltorkade tomater, fetaost, ruccola och svarta oliver. Första gången jag köpt en smörgåstårta istället för att göra den själv, denna tårta kan varmt rekommenderas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar