fredag 12 juni 2020

Nedräkningen fortsätter.

Solskenet och värmen har stannat även idag och trots att jag jobbat njuter jag i fulla drag av att det är sommar. Nu är det bara sex arbetsdagar innan jag skuttar ut på SEMESTER och jag kan inte med ord beskriva vad jag ser fram emot det. 
Tänk vad solsken och värme kan göra med humöret, jag mår sååå mycket bättre när det är fint väder än när det är dåligt. I kväll ska vi njuta av det fina sommarvädret med ett bad i badtunnan och i morgon ska jag ligga mitt plattaste i solstolen innan det är dags för kvällsjobb men då det är mitt kortaste arbetspass gör det mig inte det minsta att jobba, det känns som om jag bara kommer dit och sedan är det dags att stöka bort och gå hem, me like. Nu blir det lite altanhäng för oss i väntan på att vattnet ska bli varmt.
Ha en fortsatt bra kväll alla ni fina ute i den riktiga världen så hörs vi en annan dag, tjipp!!!
Stökigt som tusan men ibland så behöver man ju en massa prylar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar