tisdag 16 juni 2020

Liljekonvaljer.

Helt slut i kroppen efter en intensiv arbetsdag då vi laddar upp för midsommarhelgen. Men nu har jag landat på soffan i uterummet och njuter av denna fantastiskt vackra sommarkväll. Oj vad jag älskar dessa varma och ljusa kvällar!! Nu är det bara tre arbetsdagar kvar innan jag skuttar hem på semester och väderprognosen ser verkligen underbar ut. Några speciella semesterplaner har vi inte i år men vad gör väl det, bara att vara ledig utan en massa måsten känns just nu som en utopi och jag känner på mig att det kommer att bli en bra ledighet ändå. 
När jag kom hem från jobbet var pappa här för att hämta sin mathandling och med sig hade han en bukett med liljekonvaljer så nu doftar det magiskt hos oss.
 
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar