söndag 28 juni 2020

Jag njuter.

Solen skiner på sista dagen av semestervecka nummer 1. Dock har det blivit märkbart kallare och termometern visar endast +20 grader. Detta kan ju tyckas lite tråkigt men skinnet på min kropp tackar allra ödmjukast för det då jag icket kommer att ligga i solstolen idag. Här blir det i stället att ta tag i några måsten som har fått stå tillbaka för värmen men nu pockar massor på uppmärksamhet om vi inte ska börja använda skor inomhus.
Igår var vi och firade ena svägerskan och hennes familj där vi fick magiskt gott fika, trevligt sällskap och massor av solsken, en riktig kanondag mao. Kvällen tillbringades hemma på altanen med rosé och film, det är ju så himla mysigt.
Det här med semester är verkligen min grej och jag njuter varje minut. 
I mina lurar idag.
 Ha en bra dag alla ni fina ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar