måndag 2 september 2019

Semestern 2019

I sommar på vår semester blev det en husvagnstripp till bland annat Öland där vi var på festivalen Borgholm brinner, makens önskemål. Vi åkte också runt på ön och kollade in läget, det är verkligen jättefint där.
:)
Vackert som tusan i Borgholm.
Fint vid campingen Saxnäs strand i Färjestaden.
Ett besök i Ottenby Naturreservat och Långe Jan.
Ölandsbron.
Därefter var tanken att vi skulle åka ner till Österlen och besöka Mandelmanns men då fick vi inte tag i några biljetter så det blev en tur till Ullared istället, mitt önskemål. Där gjordes en hel del fynd och jag har ett helt gäng julklappar inhandlade. Men jag shoppade lite åt mig själv också, bland annat nya gardiner och kuddar till sovrummet och för första gången på många år blev det inte vita utan rosa.
Tycker faktiskt att det blev helt okej med rosa textilier.
God mat på Harrys i Ullared i aftonsolen är toppen efter en hel dags shopping.
Roliga och fina skyltar på Harrys toalett :)

 
Husvagnsmat går inte av för hackor heller tycker jag, mums!!
Nästa år hoppas jag verkligen att det blir ett besök hos Mandelmanns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar