torsdag 5 september 2019

Regnet hänger i luften.

Idag är jag ledig från mitt avlönade arbete och planen var att fortsätta med att torka fönstren men då det är mulet, grått och regnet hänger i luften vet jag inte om jag kommer att ta tag i det just nu.
Började min morgon med hälsosamtal på Vårdcentralen som gick bra och dessutom hade jag förmånen att träffa en del kändisar där som jag inte träffar speciellt ofta. Det är kanske i väntrummet man ska vara för att träffa folk :)
I afton blir det en tur in till stan för att äta middag på den Internationella matmarknaden som besöker vår stad och efter det ett besök hos svärfar som fyller år men först frukost och lite slött tv-tittande innan jag kickar igång denna ledigdag
Måste bara visa mina fina tavlor jag hittade på Gekås.
På återhörande en annan gång alla ni fina ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar