lördag 16 juli 2016

Sammanfattning av den tredje semesterveckan.

Tiden går verkligen alldeles för fort just nu, dagarna flyger iväg och på måndag startar "gruvarveckan" d v s sista semesterveckan.
Den här tredje veckan har varit minst rolig av dem alla kan jag tycka, utslag på kroppen vilket resulterat i läkarbesök, regniga dagar samt rensning av ogräs och städning av garderober (saker som fanns på semesterns "attgöralista" och nu är de i alla fall utförda). Inga trevliga saker direkt men allt har ju inte varit negativt och tråkigt denna vecka. Vi har ju kunnat njuta av härliga kvällar i badtunnan, slappat och lyssnat på ljudböcker samt så har jag även lyckats springa årets första mil på en helt okej tid.
Idag var tanken att ligga ligga och lapa sol men molnen är för envisa och skymmer den hela tiden vilket är riktigt trist men absolut ingenting det går att göra något åt. Därför får man helt enkelt förändra sina planer.
Nu ska jag ladda inför den sista semesterveckan så jag får ut det mesta möjliga av den.
På återhörande en annan dag!
Vår fina Schersmin står i full blom och doftar magiskt vill jag lova.
Skördat lite från trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar