tisdag 5 juli 2016

Grått och mulet.

Idag har vi haft så grått och trist väder att det känns som om det aldrig har blivit ljust på hela dagen, regnet hänger i luften och det är bara 13 grader varmt, bläää.
I förmiddags tog jag och systeryster en liten löprunda på nästan 5 km som kändes helt okej med tanke på att jag sprang en liknande runda igår. Visst var benen lite stumma men det var inga problem att hålla tempot hela vägen, vilket bådar gott inför det som komma skall. Det är ju inte så värst länge kvar tills Tjejmilen går av stapeln och då är ju tanken att orka springa milen på runt 60 minuter.
Annars har jag tillbringat denna trista dag med att laga mat, plocka bort tvätt och allmänt stökat runt samt massor av koppar med kaffe. Måtte vädret blir bättre snart för detta är verkligen inte roligt och om det inte blir det har jag ju en massa som ska rensas ur förråd och garderober vilket inte är något jag vill göra på min semester. 
Nu ska jag fortsätta mitt stökande och kanske även använda mig av en eller ett par vitvaror.
Solong och på återhörande en annan och förhoppningsvis soligare dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar