söndag 10 juli 2016

Power Big Meet 2016

I två hela dagar har jag och maken haft förmånen att besöka Big Power Meet i Västerås. Årets upplaga var den största någonsin med ca 10 000 utställda bilar och nästan 100 000 besökare, wow är det enda jag kan säga. Hur häftigt som helst och trots att jag inte är speciellt motorintresserad är det verkligen en upplevelse att besöka detta fantastiska arrangemang, någonting jag verkligen kan rekommendera. Nedan kommer ett litet axplock av de fina bilarna vi sett och alla bilder är tagna med mobilen därav kvaliteten. 
Sätt på en panna kaffe, luta dig tillbaka och njut av de fina bilarna!
Makens favoritbil och jag är allvarligt bekymrad över att vi kanske blir ägare av en likbil i framtiden. :)
Hittade denna goding på hotellets parkering men såg den även på bilträffen.
Som sagt, alla hade inte lagt lika mycket energi och arbete på finishen :)
Fullt utrustad ambulans, störtcool!!
Vi var tvungna att vila benen en stund efter ett par timmars strosande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar