onsdag 27 januari 2016

När shoppingnerven triggas.

Min pappa säger alltid att om shopping var en sport skulle jag vara med och slåss i världseliten då jag enligt honom har "svart bälte" i shopping. Jag tycker dock inte att jag är så hemsk men ibland så känner jag ett grymt behov av att köpa något och det är oftast kläder eller heminredning som jag är mest sugen på. 
Jag gillar verkligen att strosa runt i butiker men då shoppingnerven triggas och man inte har någon möjlighet att kunna bege sig in till stan är ju Internet helt fantastiskt fast det inte riktigt ger samma känsla av tillfredsställelse för att man måste vänta på sina fina fynd.
I helgen fick jag ett skriande behov av att shoppa och fick då sätta mig och skanna Internet, jag hittade världens snyggaste jeans och en superfin tröja som jag bara var tvungen att klicka hem från Fanny Michel
När jag kom hem från jobbet idag låg de i brevlådan och väntade på mig, fort gick det och wow så nöjd jag är med mina inköp.
 Bilder lånade från Fanny Michel
På återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar