söndag 28 december 2014

Hej och god fortsättning!!

Vilken intensiv julhelg det har varit för mig, jobbat hela helgen men också hunnit umgås med familjen, ätit gott och haft trevligt. Det är ju en rackarn´s tur man älskar julen annars hade man nog inte orkat med denna hysteriska månad är jag rädd.
Hade ni varit snälla i år så ni fick några julklappar av tomten? Själv måste jag ha varit jättesnäll för tomten var så otroligt givmild och jag fick alldeles för mycket. :) Bland annat fick jag detta.
Superfina virkade hjärtan låg i ett av mina paket.
En spetsduk med tillhörande tabletter i ett annat paket.
Nu är jag ledig och kan ta det lugnt och slappa som man verkligen behöver efter en mycket intensiv och tuff julhandel. Kommer förmodligen att springa omkring i pyjamas allt för länge idag men det gäller ju att ta vara på chansen då man väl är ledig :)
På återhörande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar