söndag 5 april 2020

Tankar inför kommande vecka.

Oj vilket vackert väder vi har haft det idag här uppe i Norrland, solen har strålat från en molnfri himmel och vid solväggen var det varmt i lä, jag lovar det känns i skinnet. 
Min helg har jag dels tillbringat i solstolen men också på jobbet, nu är arbetshelgen gjord och jag ser fram emot kommande ledighelg trots att vi har avblåst allt vad gäller påskfirande i vår familj detta år för det är mycket viktigare att skydda våra anhöriga från smitta än att fira en högtid. Vi ska nog hinna träffas och umgås senare.
Måste kanske ändå plocka fram lite påskpynt inför helgen och godis i påskägget behöver vi ju inte hoppa över heller men mer än det och lite god mat planerar jag inte att göra.
Nu blir det en kväll i tv-soffan för att ladda batterierna inför arbetsveckan som kommer, det brukar ju vara en mycket intensiv vecka inför påskhelgen dock tror jag att det kommer att bli lite lugnare i år men det vet man ju inte.

Ha det bra alla ni fina ute i den riktiga världen så hörs vi en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar