torsdag 30 april 2020

En annorlunda valborgs.

Livet är verkligen upp och ner just nu massor av Corona i samhället vi bor och det ökar hela tiden, sonen får veta idag om han är smittad och min oro känner inga gränser, det känns som jag har en stor klump i magen och jag hatar verkligen att må så här. På hemmaplan är dock allting lugnt på den fronten tack och lov då jag har en make som tillhör en riskgrupp. Jag kan inte med ord beskriva hur less jag är på denna pissiga sjukdom och hur mycket jag längtar efter att umgås med mina barn och andra familjemedlemmar. Visst pratar jag med dem dagligen på telefon men det är absolut inte samma sak, jag vill träffa dem IRL och ge dem massor med kramar!! Vårt valborgsmässofirande blir därmed inte som vanligt och vi kommer att tillbringa denna helg så som vi gjort nu i ett par månaders tid mao stanna hemma och äta något gott men mer blir det inte tyvärr dessutom jobbar jag i helgen.
Hoppas ni alla har det bra ute i den riktiga världen och ta hand om er!
Mina små tuffingar som inte ser speciellt mycket ut för världen ännu men snart så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar